Пошуковий запит: (<.>A=Фенчак Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Фенчак Л. Теоретико-методологічний підхід до формування здоров’язберігаючої компетентності майбутніх педагогів [Електронний ресурс] / Л. Фенчак // Молодь і ринок. - 2016. - № 1. - С. 92-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_1_20 Розглянуто питання теоретико-методологічного підходу до професійної підготовки студентів з напряму "Початкова освіта" як одного із важливих концептуальних засад, що визначає сучасне наповнення змісту вищої освіти. Розкрито методику формування здоров’язберігальної компетентності майбутніх вчителів початкової школи у ВНЗ.Рассмотрен вопрос теоретико-методологического подхода к профессиональной подготовке студентов направления “Начальное образование” как одного из важных концептуальных положений определяющее современное наполнение содержания высшего образования. Раскрыта методика формирования здоровьесохраняющей компетентности будущих учителей начальной школы в ВУЗ.The article discusses the theoretical and methodological approach of students training of “Primary education” course as one of the most important conceptual principles that defines modern content of higher education. The article reveals the method of formation the healthy competence of future teachers of primary school according to the conditions of Universities.
|
2. |
Лалак Н. Використання педагогічної спадщини В. Сухомлинського у формуванні управлінської компетентності майбутніх вчителів початкових класів [Електронний ресурс] / Н. Лалак, Л. Фенчак // Молодь і ринок. - 2016. - № 5. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_5_17
|
3. |
Фенчак Л. М. Педагогічні особливості розвитку екологічної культури студента в умовах ВНЗ [Електронний ресурс] / Л. М. Фенчак // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2015. - Вип. 2. - С. 50-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2015_2_13
|
4. |
Фенчак Л. Педагогічні умови формування здорового способу життя у майбутніх вчителів початкових класів [Електронний ресурс] / Л. Фенчак // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2012. - Вип. 25. - С. 214-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2012_25_73
|
5. |
Фенчак Л. Здоров’язберігаюча культура майбутніх вчителів початкових класів як показник їх професійної підготовки [Електронний ресурс] / Л. Фенчак // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2011. - Вип. 23. - С. 190-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2011_23_68
|
6. |
Фенчак Л. Формування екологічної культури майбутніх вчителів початкових класів на засадах аксіології [Електронний ресурс] / Л. Фенчак // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2011. - Вип. 20. - С. 157-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2011_20_62
|
7. |
Фенчак Л. М. Превентивне виховне середовище школи як основа соціального захисту підростаючого покоління [Електронний ресурс] / Л. М. Фенчак, Т. Е. Шпеник // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2016. - Вип. 2. - С. 108-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2016_2_28
|
8. |
Лавренова М. Теоретичні засади навчання обдарованих дітей молодшого шкільного віку в контексті реформування освіти [Електронний ресурс] / М. Лавренова, Н. Лалак, Л. Фенчак // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2016. - Вип. 2. - С. 31-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2016_2_7
|
9. |
Фенчак Л. Особливості формування організаційно-управлінської компетентності майбутніх педагогів [Електронний ресурс] / Л. Фенчак // Молодь і ринок. - 2017. - № 3. - С. 98-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_3_21
|
10. |
Лалак Н. Сучасний погляд на управління загальноосвітніми навчальними закладами [Електронний ресурс] / Н. Лалак, Л. Фенчак // Молодь і ринок. - 2017. - № 8. - С. 125-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_8_26
|
11. |
Фенчак Л. Методологічний аспект взаємозв’язку екологічної культури і культури здоров’ята їх вплив на формування професійної компетентності майбутніх фахівців початкової освіти [Електронний ресурс] / Л. Фенчак // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2015. - Вип. 53. - С. 173-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2015_53_27
|
12. |
Фенчак Л. Вплив соціально-виховного середовища університету на професійну підготовку майбутніх фахівців початкової освіти [Електронний ресурс] / Л. Фенчак // Молодь і ринок. - 2018. - № 3. - С. 42-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2018_3_10
|
13. |
Фенчак Л. М. Активні здоров’язберігаючі технології навчання на уроках освітньої галузі "Мистецтво" [Електронний ресурс] / Л. М. Фенчак, М. І. Василинка, І. Е. Майборода // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2018. - Вип. 2. - С. 163-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2018_2_48
|
14. |
Фенчак Л. М. Моделювання інтерактивного навчання в умовах початкової школи [Електронний ресурс] / Л. М. Фенчак, М.-М. А. Пашкуляк // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2019. - Вип. 1. - С. 175-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2019_1_50
|
15. |
Гавришко С. Г. Визначення сучасного стану готовності вчителів початкової школи до організації навчально-виховної роботи з гіперактивними учнями [Електронний ресурс] / С. Г. Гавришко, Н. В. Лалак, Л. М. Фенчак // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2019. - Вип. 2(1). - С. 74-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2019_2(1)__20
|
16. |
Фенчак Л. М. Аналіз стану професійної підготовки майбутніх дизайнерів у закладах вищої освіти Європи [Електронний ресурс] / Л. М. Фенчак, Д. Є. Зябловська // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2020. - Вип. 1. - С. 242-248. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2020_1_70
|
17. |
Лавренова М. В. Феномен обдарованості в сучасному освітньому середовищі початкової школи [Електронний ресурс] / М. В. Лавренова, Н. В. Лалак, Л. М. Фенчак, Т. І. Молнар // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2020. - № 4. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2020_4_6 Розглянуто проблему обдарованості дітей молодшого шкільного віку. Зазначено, що складний і системний характер феномену обдарованості потребує насамперед створення варіативного, збагачувального й індивідуалізованого освітнього середовища відповідно до вікових особливостей молодших учнів. Надано алгоритм професійної діяльності з обдарованими учнями. Робота з обдарованими учнями вимагає від сучасного вчителя належної змістової наповненості занять, зорієнтованості на новизну інформації та використання різноманітних видів пошукової аналітичної, розвивальної та творчої діяльності.
|
18. |
Лавренова М. В. Траєкторія розвитку здобувача початкової освіти: від теорії до практики [Електронний ресурс] / М. В. Лавренова, Н. В. Лалак, Т. І. Молнар, Л. М. Фенчак // Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. - 2021. - Вип. 35. - С. 130-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Ped_2021_35_16
|
19. |
Лавренова М. Моделювання уроку в початковій школі: ретроспективний аналіз [Електронний ресурс] / М. Лавренова, Н. Лалак, Т. Молнар, Л. Фенчак // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2021. - Вип. 2. - С. 76-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2021_2_12 Порушено проблему моделювання уроку в початковій школі. На основі аналізу наукової, методичної та енциклопедичної літератури авторами було здійснено ретроспективний аналіз і розкрито сутнісні характеристики понять "модель", "моделювання", "модель уроку", "моделювання уроку". Зазначено, що дефініції "моделювання уроку", "проєктування уроку" та "конструювання уроку" вченими тривалий час уживалися як синонімічні та розмежовувати їх почали нещодавно. Питання організації діяльності учнів на уроці хвилювали вчителів-практиків одвічно, однак проблема моделювання уроку набула особливої актуальності з розвитком педагогічної думки наприкінці ХХ - початку ХХI століття. У контексті сьогодення ведеться полеміка щодо модернізації уроку. Акцентовано увгу на поєднанні традиційного й інноваційного підходів до уроку як основної організаційної форми навчання здобувачів початкової освіти. Урок є частиною життя учня та вчителя, проживання якої має демонструвати високу загальнолюдську культуру, забезпечувати становлення ціннісних орієнтацій. Доведено, що для якісної професійної підготовки майбутнього вчителя до моделювання уроку в початковій школі необхідні: загальнодидактичні знання законів, принципів, основних категорій, сутності освітнього процесу, змісту, структури, можливих форм і методів його організації; дидактико-методичні вміння проєктувати уроки в початковій школі; розвинена здатність до рефлексивної діяльності; педагогічна майстерність.
|
20. |
Лавренова М. В. Ізотерапія як засіб розвитку пізнавальної активності молодших школярів в умовах інклюзивного освітнього середовища [Електронний ресурс] / М. В. Лавренова, Н. В. Лалак, І. Е. Майборода, Л. М. Фенчак // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2022. - № 3. - С. 44-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2022_3_9
|
| |