Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (13)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Фенчак Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Фенчак Л. 
Теоретико-методологічний підхід до формування здоров’язберігаючої компетентності майбутніх педагогів [Електронний ресурс] / Л. Фенчак // Молодь і ринок. - 2016. - № 1. - С. 92-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_1_20
Розглянуто питання теоретико-методологічного підходу до професійної підготовки студентів з напряму "Початкова освіта" як одного із важливих концептуальних засад, що визначає сучасне наповнення змісту вищої освіти. Розкрито методику формування здоров’язберігальної компетентності майбутніх вчителів початкової школи у ВНЗ.Рассмотрен вопрос теоретико-методологического подхода к профессиональной подготовке студентов направления “Начальное образование” как одного из важных концептуальных положений определяющее современное наполнение содержания высшего образования. Раскрыта методика формирования здоровьесохраняющей компетентности будущих учителей начальной школы в ВУЗ.The article discusses the theoretical and methodological approach of students training of “Primary education” course as one of the most important conceptual principles that defines modern content of higher education. The article reveals the method of formation the healthy competence of future teachers of primary school according to the conditions of Universities.
Попередній перегляд:   Завантажити - 344.86 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Лалак Н. 
Використання педагогічної спадщини В. Сухомлинського у формуванні управлінської компетентності майбутніх вчителів початкових класів [Електронний ресурс] / Н. Лалак, Л. Фенчак // Молодь і ринок. - 2016. - № 5. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_5_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 264.223 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Фенчак Л. М. 
Педагогічні особливості розвитку екологічної культури студента в умовах ВНЗ [Електронний ресурс] / Л. М. Фенчак // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2015. - Вип. 2. - С. 50-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2015_2_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 133.807 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Фенчак Л. 
Педагогічні умови формування здорового способу життя у майбутніх вчителів початкових класів [Електронний ресурс] / Л. Фенчак // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2012. - Вип. 25. - С. 214-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2012_25_73
Попередній перегляд:   Завантажити - 196.05 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Фенчак Л. 
Здоров’язберігаюча культура майбутніх вчителів початкових класів як показник їх професійної підготовки [Електронний ресурс] / Л. Фенчак // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2011. - Вип. 23. - С. 190-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2011_23_68
Попередній перегляд:   Завантажити - 178.019 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Фенчак Л. 
Формування екологічної культури майбутніх вчителів початкових класів на засадах аксіології [Електронний ресурс] / Л. Фенчак // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2011. - Вип. 20. - С. 157-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2011_20_62
Попередній перегляд:   Завантажити - 200.056 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Фенчак Л. М. 
Превентивне виховне середовище школи як основа соціального захисту підростаючого покоління [Електронний ресурс] / Л. М. Фенчак, Т. Е. Шпеник // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2016. - Вип. 2. - С. 108-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2016_2_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 259.147 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Лавренова М. 
Теоретичні засади навчання обдарованих дітей молодшого шкільного віку в контексті реформування освіти [Електронний ресурс] / М. Лавренова, Н. Лалак, Л. Фенчак // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2016. - Вип. 2. - С. 31-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2016_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 271.161 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Фенчак Л. 
Особливості формування організаційно-управлінської компетентності майбутніх педагогів [Електронний ресурс] / Л. Фенчак // Молодь і ринок. - 2017. - № 3. - С. 98-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_3_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 333.064 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Лалак Н. 
Сучасний погляд на управління загальноосвітніми навчальними закладами [Електронний ресурс] / Н. Лалак, Л. Фенчак // Молодь і ринок. - 2017. - № 8. - С. 125-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_8_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 234.756 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Фенчак Л. 
Методологічний аспект взаємозв’язку екологічної культури і культури здоров’ята їх вплив на формування професійної компетентності майбутніх фахівців початкової освіти [Електронний ресурс] / Л. Фенчак // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2015. - Вип. 53. - С. 173-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2015_53_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 261.172 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Фенчак Л. 
Вплив соціально-виховного середовища університету на професійну підготовку майбутніх фахівців початкової освіти [Електронний ресурс] / Л. Фенчак // Молодь і ринок. - 2018. - № 3. - С. 42-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2018_3_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 241.019 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Фенчак Л. М. 
Активні здоров’язберігаючі технології навчання на уроках освітньої галузі "Мистецтво" [Електронний ресурс] / Л. М. Фенчак, М. І. Василинка, І. Е. Майборода // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2018. - Вип. 2. - С. 163-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2018_2_48
Попередній перегляд:   Завантажити - 443.821 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Фенчак Л. М. 
Моделювання інтерактивного навчання в умовах початкової школи [Електронний ресурс] / Л. М. Фенчак, М.-М. А. Пашкуляк // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2019. - Вип. 1. - С. 175-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2019_1_50
Попередній перегляд:   Завантажити - 319.726 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Гавришко С. Г. 
Визначення сучасного стану готовності вчителів початкової школи до організації навчально-виховної роботи з гіперактивними учнями [Електронний ресурс] / С. Г. Гавришко, Н. В. Лалак, Л. М. Фенчак // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2019. - Вип. 2(1). - С. 74-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2019_2(1)__20
Попередній перегляд:   Завантажити - 372.764 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Фенчак Л. М. 
Аналіз стану професійної підготовки майбутніх дизайнерів у закладах вищої освіти Європи [Електронний ресурс] / Л. М. Фенчак, Д. Є. Зябловська // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2020. - Вип. 1. - С. 242-248. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2020_1_70
Попередній перегляд:   Завантажити - 331.105 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Лавренова М. В. 
Феномен обдарованості в сучасному освітньому середовищі початкової школи [Електронний ресурс] / М. В. Лавренова, Н. В. Лалак, Л. М. Фенчак, Т. І. Молнар // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2020. - № 4. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2020_4_6
Розглянуто проблему обдарованості дітей молодшого шкільного віку. Зазначено, що складний і системний характер феномену обдарованості потребує насамперед створення варіативного, збагачувального й індивідуалізованого освітнього середовища відповідно до вікових особливостей молодших учнів. Надано алгоритм професійної діяльності з обдарованими учнями. Робота з обдарованими учнями вимагає від сучасного вчителя належної змістової наповненості занять, зорієнтованості на новизну інформації та використання різноманітних видів пошукової аналітичної, розвивальної та творчої діяльності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 615.535 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Лавренова М. В. 
Траєкторія розвитку здобувача початкової освіти: від теорії до практики [Електронний ресурс] / М. В. Лавренова, Н. В. Лалак, Т. І. Молнар, Л. М. Фенчак // Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. - 2021. - Вип. 35. - С. 130-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Ped_2021_35_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 232.4 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Лавренова М. 
Моделювання уроку в початковій школі: ретроспективний аналіз [Електронний ресурс] / М. Лавренова, Н. Лалак, Т. Молнар, Л. Фенчак // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2021. - Вип. 2. - С. 76-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2021_2_12
Порушено проблему моделювання уроку в початковій школі. На основі аналізу наукової, методичної та енциклопедичної літератури авторами було здійснено ретроспективний аналіз і розкрито сутнісні характеристики понять "модель", "моделювання", "модель уроку", "моделювання уроку". Зазначено, що дефініції "моделювання уроку", "проєктування уроку" та "конструювання уроку" вченими тривалий час уживалися як синонімічні та розмежовувати їх почали нещодавно. Питання організації діяльності учнів на уроці хвилювали вчителів-практиків одвічно, однак проблема моделювання уроку набула особливої актуальності з розвитком педагогічної думки наприкінці ХХ - початку ХХI століття. У контексті сьогодення ведеться полеміка щодо модернізації уроку. Акцентовано увгу на поєднанні традиційного й інноваційного підходів до уроку як основної організаційної форми навчання здобувачів початкової освіти. Урок є частиною життя учня та вчителя, проживання якої має демонструвати високу загальнолюдську культуру, забезпечувати становлення ціннісних орієнтацій. Доведено, що для якісної професійної підготовки майбутнього вчителя до моделювання уроку в початковій школі необхідні: загальнодидактичні знання законів, принципів, основних категорій, сутності освітнього процесу, змісту, структури, можливих форм і методів його організації; дидактико-методичні вміння проєктувати уроки в початковій школі; розвинена здатність до рефлексивної діяльності; педагогічна майстерність.
Попередній перегляд:   Завантажити - 352.086 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
20.

Лавренова М. В. 
Ізотерапія як засіб розвитку пізнавальної активності молодших школярів в умовах інклюзивного освітнього середовища [Електронний ресурс] / М. В. Лавренова, Н. В. Лалак, І. Е. Майборода, Л. М. Фенчак // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2022. - № 3. - С. 44-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2022_3_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 617.805 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського